Grafik

Kliknij na grafik, żeby powiększyć

Grafik zajęć fitness
od 28 stycznia do 17 lutego 2019

 

(kliknij, żeby powiększyć)

 

Grafik zajęć fitness od 28 stycznia do 17 lutego 2019      Grafik zajęć fitness od 1 lutego 2019

 

 

Grafik zajęć fitness
od 18 lutego 2019

 

(kliknij, żeby powiększyć)

 

Grafik zajęć fitness od 18 lutego 2019

 

Szczegółowe informacje dostępne w recepcji Kompleksu Sportowego

Uwaga! CRS zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w grafiku, aktualne informacje o grafiku znajdują się w recepcji tel. (022) 835 00 08 wew. 110

 


ABT – (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni.

 

BODY SHAPE – Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozpoczynające się 10 minutową rozgrzewką, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane zarówno w pozycji wysokiej, aby następnie przejść do ćwiczeń na macie. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć. Podczas zajęć mogą być wykorzystywane różne przybory do ćwiczeń.

 

PŁASKI BRZUCH & SZCZUPŁE UDAZajęcia dla kobiet, które chcą wymodelować dolne partie ciała. Jest to trening wzmacniająco-kształtujący. Na początek 10 minutowa rozgrzewką, po której następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń na dolne partie ciała: nogi, pośladki i brzuch. Zajęcia prowadzone z umiarkowaną intensywnością. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda. Podczas zajęć mogą być wykorzystywane piłki, stepy, ciężarki czy gumy.

 

INTERWAŁ Zajęcia fitness, na których bazujemy na pracy interwałowej o zmiennym tempie. Ćwiczenia na poszczególne grupy mięśniowe przeplatane są biegiem i podskokami. Trening jest bardzo intensywny, spala ogromne ilości kalorii i wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak brzuch i uda. Jest skierowany do bardziej zaawansowanych osób, które opanowały już technikę podstawowych ćwiczeń.

 

JOGA – najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i tym co łączy umysł z ciałem, czyli oddychaniem. Celem jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała. Ciało sztywne i napięte należy rozciągnąć i rozluźnić, ciało zbyt rozluźnione należy wzmocnić. Zajęcia polegają na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Będąc skoncentrowanym układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas, przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa bardzo korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych.  Zajęcia dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

 

PILATES – Zajęcia dla wszystkich prowadzone przy spokojnej muzyce. Kompleks ćwiczeń stworzony przez Josepha Pilatesa.Praca nad poprawą stabilizacji ciała (szczególnie najgłębszych mięśni przykręgosłupowych), wzmocnieniem i uelastycznieniem mięśni.

 

PŁASKI BRZUCH – Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu.  Ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha, zostały skomponowane tak, abyś przez całą godzinę miał okazję ujędrnić i wysmuklić swój brzuch.

 

PŁASKI BRZUCH & STRETCHINGZajęcia dla wszystkich. Zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie mięśnie brzuch na zmianę z pracą nad mięśniami pleców. Zajęcia rozpoczynające sie krótką rozgrzewką zakończone wydłużoną częścią przeznaczoną na relaksujące i rozciągające ćwiczenia.

 

STRETCHING – ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Najpierw przez kilka sekund napinamy mięśnie, na kolejnych kilka rozluźniamy by na końcu spokojnie i w sposób kontrolowany je rozciągnąć. Ćwiczenia poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają przykurczom i skurczom, wzmacniają ścięgna i zwiększają ich zakres ruchu, przyspieszają metabolizm oraz poprawiają ogólny wygląd ciała, Ćwiczenia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.

 

TBC – TOTAL BODY CONDITIONING – Najbardziej uniwersalne ze wszystkich zajęć fitness. Rozpoczynają się rozgrzewką i kończą kilkuminutowym stretchingiem. Mają za zadanie ogólne wzmocnienie, poprawę stabilizacji i poprawę gibkości mięśni. Przeprowadzone z wykorzystaniem wszelkich akcesoriów fitness oraz przy „użyciu” ciężaru własnego ciała.

 

TABATAzajęcia interwałowo – wzmacniająco – kondycyjne z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, a także przy użyciu obciążenia w postaci ciężarków na nogi i ręce. zasada jest prosta, ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia, które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 

ZUMBA – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge).