Zajęcia

ABT – (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni.

 

ABT & PŁASKI BRZUCH – Zajęcia mające za zadanie ogólne wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnych partii ciała, z wydłużoną częścią przeznaczoną na skoncentrowaną pracę nad mięśniami brzucha. Zajęcia rozpoczynające sie krótką rozgrzewką zakończone kilkuminutowym stretchingiem.

 

BODY SHAPE – Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozpoczynające się 10 minutową rozgrzewką, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane zarówno w pozycji wysokiej, aby następnie przejść do ćwiczeń na macie. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć. Podczas zajęć mogą być wykorzystywane różne przybory do ćwiczeń.

 

BRZUCH & UDA – Zajęcia dla kobiet, które chcą wymodelować dolne partie ciała. Jest to trening wzmacniająco-kształtujący. Na początek 10 minutowa rozgrzewką, po której następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń na dolne partie ciała: nogi, pośladki i brzuch. Zajęcia prowadzone z umiarkowaną intensywnością. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda. Podczas zajęć mogą być wykorzystywane piłki, stepy, ciężarki czy gumy.

 

JOGA – najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i tym co łączy umysł z ciałem, czyli oddychaniem. Celem jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała. Ciało sztywne i napięte należy rozciągnąć i rozluźnić, ciało zbyt rozluźnione należy wzmocnić. Zajęcia polegają na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Będąc skoncentrowanym układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas, przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa bardzo korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych. Zajęcia dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

 

PILATES – Zajęcia dla wszystkich prowadzone przy spokojnej muzyce. Kompleks ćwiczeń stworzony przez Josepha Pilatesa.Praca nad poprawą stabilizacji ciała (szczególnie najgłębszych mięśni przykręgosłupowych), wzmocnieniem i uelastycznieniem mięśni.

 

PŁASKI BRZUCH – Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu. Ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha, zostały skomponowane tak, abyś przez całą godzinę miał okazję ujędrnić i wysmuklić swój brzuch.

 

PŁASKI BRZUCH & SZCZUPŁE NOGI/UDA – Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i nóg. Ćwiczenia ukierunkowane na wzmocnienie mięśni brzucha i poszczególnych partii nóg mające na celu ujędrnić i wysmuklić swój brzuch.

 

STEP & SHAPE – Zajęcia wzmacniające. Zajęcia dla wszystkich. Zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie najważniejsze partie mięśniowe. Zajęcia rozpoczynające sie krótką choreografią na stepie zakończone kilkuminutowym stretchingiem.

 

SUPER BRZUCH & STRETCHING – Zajęcia dla wszystkich. Zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie mięśnie brzuch na zmianę z pracą nad mięśniami pleców. Zajęcia rozpoczynające sie krótką rozgrzewką zakończone wydłużoną częścią przeznaczoną na relaksujące i rozciągające ćwiczenia.

 

STRETCHING – ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Najpierw przez kilka sekund napinamy mięśnie, na kolejnych kilka rozluźniamy by na końcu spokojnie i w sposób kontrolowany je rozciągnąć. Ćwiczenia poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają przykurczom i skurczom, wzmacniają ścięgna i zwiększają ich zakres ruchu, przyspieszają metabolizm oraz poprawiają ogólny wygląd ciała, Ćwiczenia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.

 

TBC – TOTAL BODY CONDITIONING – Najbardziej uniwersalne ze wszystkich zajęć fitness. Rozpoczynają się rozgrzewką i kończą kilkuminutowym stretchingiem. Mają za zadanie ogólne wzmocnienie, poprawę stabilizacji i poprawę gibkości mięśni. Przeprowadzone z wykorzystaniem wszelkich akcesoriów fitness oraz przy „użyciu” ciężaru własnego ciała.

 

TABATA – zajęcia interwałowo – wzmacniająco – kondycyjne z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, a także przy użyciu obciążenia w postaci ciężarków na nogi i ręce. zasada jest prosta, ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia, które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała
ZDROWY KRĘGOSŁUP – trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 

ZUMBA – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge).