04.07.2022 – CRS.DZP.260.169.2022 Zapytanie ofertowe: Zakup złoża filtracyjnego
- Załącznik 1 –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik 2 –> Formularz ofertowy
31.05.2022 – CRS.DZP.145.129.2022 Zapytanie ofertowe: Zakupu i montaż słupków startowych na pływalni przy ul. Lindego 20, Warszawa
- Załącznik 1 –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik 2 –> Formularz ofertowy
17.05.2022 – CRS.DZP.260.129.2022 Zapytanie ofertowe – uzupełnienie: Wymiana złoża filtracyjnego w systemie oczyszczania i filtracji wody basenowej wraz z utylizacją (pływalnia ul. Lindego 20, Warszawa)
- Załącznik 1 –> Specyfikacja
- Załącznik 2 –> Formularz ofertowy
17.05.2022 – CRS.DZP.260.129.2022 Zapytanie ofertowe: Wymiana złoża filtracyjnego w systemie oczyszczania i filtracji wody basenowej wraz z utylizacją (pływalnia ul. Lindego 20, Warszawa)
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik 1 –> Specyfikacja
- Załącznik 2 –> Formularz
4.04.2022 CRS. DZP.260.77.2022 – zapytanie ofertowe – ratownictwo wodne
- Zapytanie ofertowe –> formularz ofertowy
- Załącznik 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik 2 –> specyfikacja
1.03.2022 CRS.DZP.260.42.2022 – Przegląd sprzętu sportowego Orlik i Syrenka
- Zapytanie ofertowe –> przegląd sportowy
- Załącznik 1 –> zakres prac
- Załącznik 2 –> formularz ofertowy
25.02.2022 CRS.DZP.260.39.2022 – Przegląd budowlany
- Zapytanie ofertowe –> przegląd budowlany
- Załącznik 1 –> formularz ofertowy
11.02.2022 CRS.DZP.260.26.2022 – Wykonanie przeglądu sprzętu p. poż. na obiektach CRS Bielany
- Zapytanie ofertowe –> przegląd sprzętu p. poż.
- Załącznik 1 –> zakres prac
- Załącznik 2 –> formularz ofertowy
- Załącznik 3 –> uzupełnienie zapytania
10.02.2022 CRS.DZP.260.23.2022 – Demontaż hal pneumatycznych
- Zapytanie ofertowe –> demontaż hal
- Załącznik –> formularz ofertowy
- Załącznik 2 –> zakres prac
- Załącznik 3 –> umowa
10.02.2022 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- Załącznik –> plan postępowań
30.12.2021 CRS.DZP.260.454.2021 Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
- Zawiadomienie –> zawiadomienie o konkursie
- Regulamin –> regulamin konkursu ofert
- Umowa –> umowa najmu
- Oferta –> oferta do regulaminu
05.10.2021 CRS.DZP.260.325.2021 – monitoring obiektów CRS Bielany
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
ZP – 1/CRS/2021 Przetarg – „Dostarczanie energii cieplnej do obiektów zamawiającego” (nr ogłoszenia 2021/BZP 00257875/01)
- Ogłoszenie –> ogłoszenie
- Specyfikacja warunków zamówienia –> PDF
- Specyfikacja warunków zamówienia –> .docx
- Odpowiedzi na pytania –> odpowiedzi
- Informacja –> informacja o kwocie
- Informacja z otwarcia –> informacji
- Zawiadomienie –> zawiadomienie o wyborze
03.11.2021. CRS.DZP.260.322.2021 – Naprawa dachu
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> rysunek poglądowy
- Załącznik nr 3 –> umowa
03.11.2021. CRS.DZP.260.321.2021 – Badanie wody basenowej
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> harmonogram
- Załącznik nr 3 –> umowa
03.11.2021 CRS.DZP.260.320.2021 – Pomiary i przegląd instalacji elektrycznej
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> umowa
29.10.2021 CRS.DZP.260.309.2021 – serwis i konserwacja węzła cieplnego
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> umowa
29.10.2021 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 – aktualizacja
- Załącznik nr 1 –> plan postępowań
27.10.2021 CRS.DZP.260.306.2021 – Dostawa gazu ziemnego do Obiektu CRS Bielany „Orlik”
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> szczegółowy opis zamówienia
25.10.2021 CRS.DZP.260.305.2021 zapytanie ofertowe – Pomiary/wentylacja/serwis klimatyzacji
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> serwis
- Załącznik nr 3 –> umowa
21.10.2021 CRS.DZP.260.295.2021 zapytanie ofertowe – Konserwacja, bieżący nadzór oraz serwis systemu sygnalizacji pożaru
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> umowa
20.10.2021 CRS.DZP.260.293.2021 zapytanie ofertowe – Konserwacja oraz pogotowie dźwigowe
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> serwis dzwigów
19.10.2021 CRS.DZP.260.292.2021 zapytanie ofertowe – Świadczenie usług medycyny pracy
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> umowa
- Załącznik nr 3 –> wykaz stanowisk
3.09.2021 CRS.DZp.260.237.2021 zapytanie ofertowe – Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na obiekt SYRENKA (ul. Romaszewskiego / Gąbińska)
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> umowa
31.08.2021 CRS.DZP.260.228.2021 – Montaż hal pneumatycznych nad boiskami do piłki nożnej
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> zakres prac
- Załącznik nr 3–> umowa
23.07.2021 CRS.DZP.262.157.2021 Zapytanie ofertowe – wymiana uszkodzonej podłogi w pomieszczeniu szatni – obiekt Syrenka w Parku Olszyna
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> formularz ofertowy
23.07.2021 CRS.DZP.261.157.2021 Zapytanie ofertowe – przeprowadzenie wymiany 7 uszkodzonych spłuczek tzw. geberity – obiekt CRS Lindego 20
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Formularz ofertowy
01.07.2021 CRS.DZP.260.157.2021 Zapytanie ofertowe – wykonanie „wirtualnego spaceru” na stronę www. – obiekt CRS Lindego 20
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Formularz ofertowy
25.05.2021 CRS.DZP.260.122.2021 Zapytanie ofertowe – zakup tonerów
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 –> Specyfikacja
- Załącznik nr 3 –> Wzór umowy
21.05.2021 CRS.DZP.260.121.2021 Zapytanie ofertowe – monitoring
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Monitoring i zestawienie sprzętu
- Załącznik nr 2 –> Formularz ofertowy
5.05.2021 CRS.DZP.260.110.2021 zapytanie ofertowe – Zakup garażu blaszanego
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Wymagania
- Załącznik nr 2 –> Formularz ofertowy
5.05.2021 CRS.DZP.260.108.2021 Zapytanie ofertowe – Zakup przyczepy do ciągnika o mocy 28KM
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Specyfikacja
- Załącznik nr 2 –> Formularz ofertowy
26.03.2021 CRS.DZP.260.75.2021 Zapytanie ofertowe – Zakup urządzeń do konserwacji / pielęgnacji sztucznej trawy na boisku do gry w piłkę nożną.
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2 –> Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3 –> Załącznik nr 3
25.03.2021 CRS.DZP.260.74.2021 Zapytanie ofertowe – Wykonanie instalacji wewnętrznej i zakup palników do instalacji gazowej w kontenerze technicznym w kompleksie boisk wielofunkcyjnych SYRENKA w parku Olszyna.
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2 –> Załącznik nr 2
16.03.2021 CRS.DZP.260.65.2021 – Zapytanie ofertowe – UBEZPIECZENIE GRUPOWE DLA
PRACOWNIKÓW ( opłacane przez pracowników)
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Załącznik nr 1
12.03.2021 CRS.DZP.260.63.2021 Zapytanie ofertowe – Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby uzdatniania wody w 2021 r
- Zapytanie ofertowe –> Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 –> Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2 –> Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3 –> Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4 –> Załącznik nr 4
08.01.2020 CRS.DZP.260.1.2021 Zapytanie ofertowe na modernizację systemu ogrzewania hali pneumatycznej nad boiskiem piłkarskim w kompleksie boisk wielofunkcyjnych SYRENKA w Parku Olszyna. –>
- Zapytanie ofertowe gaz –> Zapytanie ofertowe gaz
- Załącznik nr 1 –> Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2 –> Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3 –> Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4 –> Załącznik nr 4
- Załącznik nr 5 –> Załącznik nr 5
- Załącznik nr 6 –> Załącznik nr 6
_______________________________________________________________________________________________________________________________
30.12.2020 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 –> plik .pdf
____________________________________________________________________________________________________________________________________
27.01.2020 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2020 CRS Biealny –> plik .pdf
____________________________________________________________________________________________________________________________________
07.10.2020 CRS.DZP.260.241.2020. Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie o konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 – oferta –> plik .doc
- Załącznik nr 2 – oświadcznie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu –> plik .doc
- Załącznik 3 – wzór umowy najmu –> plik .doc
01.07.2020 CRS.DZP.260.117.2020 Remont nawierzchni na boiskach sportowych w kompleksie sportowo-rekreacyjnym Syrenka w Parku Olszyna
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 23.07.2020 Zawiadomienie o wyborze oferty –> plik .pdf
- Aktualizacja 17.07.2020 Informacja z otwarcia ofert –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 6 –> plik .pdf
- Aktualizacja 10.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 5 –> plik .pdf
- Aktualizacja 10.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 4 –> plik .pdf
- Aktualizacja 10.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 3 –> plik .pdf
- Aktualizacja 08.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 2 –> plik .pdf
- Aktualizacja 06.07.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 1 –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 2 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 3 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 4 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 5 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 6 do SIWZ –> plik .docx
- Załącznik nr 7 do SIWZ –> plik .zip
- Załącznik nr 8 do SIWZ –> plik .pdf
- Załącznik nr 9 do SIWZ –> plik .docx
05.03.2020 CRS.DZP.260.14.2020 Orlik w nowej odsłonie. Wymiana nawierzchni boisk sportowych
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 27.03.2020 Zawiadomienie o wyborze oferty–> plik .pdf
- Aktualizacja 23.03.2020 Informacja z otwarcia ofert –> plik .pdf
- Aktualizacja 17.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 10 –> plik .pdf
- Aktualizacja 16.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 9 –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 8 –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 7 –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 6 –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 5 –> plik .pdf
- Aktualizacja 13.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 4 –> plik .pdf
- Aktualizacja 11.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 3 –> plik .pdf
- Aktualizacja 11.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 2 –> plik .pdf
- Aktualizacja 06.03.2020 Odpowiedź na pytanie do SIWZ 1 –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Projekt wykonawczy – Remont boisk i bieżni –> plik .pdf
- Kosztorys inwestorski –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia –> plik .pdf
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych –> plik .pdf
- Mapa zasadnicza: zagospodarowanie terenu –> plik .pdf
- Mapa: rzut założenia –> plik .pdf
- Przekrój przez nawierzchnię boiska piłkarskiego –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy –> plik .docx
- Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania –> plik .docx
- Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu –> plik .docx
- Załącznik nr 4 – oświadczenie o statusie przynależności do grupy kapitałowej –> plik .docx
- Załącznik nr 5 – wykaz robót budowlanych –> plik .docx
- Załącznik nr 6 – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego –> plik .docx
- Załącznik nr 8 – wzór umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 9 – oświadczenie o statusie samodzielności realizacji zamówienia –> plik .docx
06.02.2020 CRS.DZP.260.4.2020 Zapytanie ofertowe – Modernizacja systemu grzewczego hali pneumatycznej na obiekcie Moje boisko Orlik 2012 przy ul. Rudzkiej 6
Dokumenty do pobrania:
- Zapytanie ofertowe –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty –> plik .xlsx
- Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia –> plik .pdf
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 4 – Zapytania ofertowe – oświadczenie wykonawcy –> plik .docx
27.11.2019 ZP-7/CRS/2019 Dostawa i przesył / dystrybucja energii cieplnej
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 19.12.2019 Zawiadomienie o wyborze oferty –> plik .pdf
- Aktualizacja 09.12.2019 Informacja z otwarcia ofert –> plik .pdf
- Aktualizacja 03.12.2019 Odpowiedzi na pytania – wyjaśnienia treści SIWZ –> plik .docx
- Aktualizacja 03.12.2019 Odpowiedzi na pytania 2 – wyjaśnienia treści SIWZ –> plik .doc
- Ogłoszenie nr 628389-N-2019 –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia –> plik .pdf
- Wzór oferty –> plik .docx
13.11.2019 ZP-6/CRS/2019 Zawiadomienie o konkursie na najem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 10.12.2019 Zawiadomienie o wyborze oferty –> plik .pdf
- Zawiadomienia o konkursie –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do zawiadomienia o konkursie – wykaz lokali –> plik .pdf
- Załącznik nr 2 do zawiadomienia o konkursie – regulamin konkursu –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do regulaminu konkursu –> plik .pdf
- Wzór umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 3 do umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 2 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 3 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
29.07.2019 ZP-5/CRS/2019 Zawiadomienie o konkursie na najem lokalu użytkowego o powierzchni 35 m2
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.08.2019 Zawiadomienia o wyborze oferty –> plik .pdf
- Zawiadomienia o konkursie –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do zawiadomienia o konkursie – wykaz lokali –> plik .pdf
- Załącznik nr 2 do zawiadomienia o konkursie – regulamin konkursu –> plik .pdf
- Załącznik nr 3 do umowy –> plik .doc
- Załącznik nr 1 do regulaminu konkursu –> plik .doc
- Wzór umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 2 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 3 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
29.07.2019 ZP-4/CRS/2019 Zawiadomienie o konkursie na najem lokalu użytkowego o powierzchni 42,35 m2
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.08.2019 Zawiadomienia o wyborze oferty –> plik .pdf
- Zawiadomienia o konkursie –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do zawiadomienia o konkursie – wykaz lokali –> plik .pdf
- Załącznik nr 2 do zawiadomienia o konkursie – regulamin konkursu –> plik .pdf
- Załącznik nr 3 do umowy –> plik .doc
- Załącznik nr 1 do regulaminu konkursu –> plik .doc
- Wzór umowy –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 2 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
- Załącznik nr 3 do oferty na najem lokalu –> plik .docx
15.03.2019 ZP-3/CRS/2019 Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 15.04.2019 Zawiadomienia o wyborze oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (warunki licytacji) –> plik .pdf
- Załączniki –> plik .docx
05.03.2019 ZP-2/CRS/2019 Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 13.03.2019 Unieważnienie przetargu –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (warunki licytacji) –> plik .pdf
- Załączniki –> plik .docx
05.02.2019 ZP-1/CRS/2019 Wynajem lokali użytkowych z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej związanej z odnową biologiczną, urodą, zdrowiem.
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 26.02.2019 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Zawiadomienie o konkursie –> plik .pdf
- Formularz oferty –> plik .doc
- Wzór umowy najmu lokalu –> plik .pdf
- Wykaz lokali do najmu w konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 do oferty –> plik .doc
- Załącznik nr 2 do oferty –> plik .doc
- Załącznik nr 3 do oferty –> plik .doc
- Załącznik nr 2 do umowy –> plik .doc
08.02.2019 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2019 CRS Biealny –> plik .pdf
23.04.2018 ZP-2/CRS/2018 Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 08.05.2018 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 – wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu –> plik .docx
- Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych –> plik .docx
- Załącznik nr 3 – wykaz oferowanych środków –> plik .docx
08.03.2018 ZP-1/CRS/2018 Wynajem lokalu gastronomicznego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w Dzielnicy Bielany – na terenie Kompleksu Sportowego ul. Lindego 20
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 28.03.2018 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Aktualizacja 22.03.2018 Zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do konkursu –> plik .pdf
- Ogłoszenie konkursu –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 – oferta w postępowaniu –> plik .docx
- Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnienieu warunków uczestnictwa w postepowaniu –> plik .docx
- Załącznik nr 3 – umowa najmu (wzór) –> plik .pdf
- Załącznik nr 4 – projekt techniczno-technologiczny kawiarni –> plik .pdf
08.02.2018 Plan zamówień publicznych 2018
Dokumenty do pobrania:
- Plan zamówień publicznych 2018 –> plik .pdf
13.12.2017– ZP-14/CRS/2017 Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.12.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert –> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – umowa najmu –> plik .docx
13.12.2017– ZP-13/CRS/2017 Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.12.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert–> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – umowa najmu –> plik .docx
13.12.2017– ZP-12/CRS/2017 Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.12.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert–> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – umowa najmu –> plik .docx
13.12.2017– ZP-11/CRS/2017 Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 22.12.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie o konkursie –> plik .pdf
- Regulamin konkursu ofert–> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – umowa najmu –> plik .docx
05.12.2017– ZP-10/CRS/2017 Dostawa i przesył energii cieplnej
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 28.12.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty–> plik .pdf
- Aktualizacja 15.12.2017 Informacja o otwarciu kopert–> plik .docx
- Aktualizacja 11.12.2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia–> plik .pdf
- Aktualizacja 11.12.2017 Odpowiedzi na pytania 2–> plik .pdf
- Aktualizacja 08.12.2017 Odpowiedzi na pytania –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
24.11.2017– ZP-9/CRS/2017 Dostawa i przesył energii cieplnej
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 05.12.2017 Informacja o otwarciu kopert –> plik .docx
- Aktualizacja 05.12.2017 Unieważnienie postępowania –> plik .docx
- Aktualizacja 31.11.2017 Odpowiedzi na pytania –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
05.09.2017– ZP-6/CRS/2017 Konkurs na wynajem barku na terenie budynku przy ul. Lindego 20, Centrum Rekreacyjno-Sportowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 20.09.2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty –> plik .pdf
- Ogłoszenie konkursu –> plik .docx
- Warunki konkursu –> plik .doc
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – wzór umowy –> plik .docx
- Zalącznik nr 4 – projekt techniczno-technologiczny kawiarni –> plik .pdf
28.07.2017– ZP-5/CRS/2017 Dostawa i montaż hali pneumatycznej
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 23.08.2017 Zawiadomonienie o wyborze oferty –> plik .docx
- Aktualizacja 17.08.2017 Informacja o otwarciu ofert –> plik .pdf
- Aktualizacja 10.08.2017 Formularz ofertowy –> plik .docx
- Aktualizacja 10.08.2017 Zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia –> plik .pdf
- Aktualizacja 10.08.2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia –> plik .pdf
- Aktualizacja 04.08.2017 Odpowiedzi na pytania –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym–> plik .pdf
- Warunki przyłączenia –> plik .pdf
- Program funkcjonalno – użytkowy –> plik .pdf
22.06.2017– ZP-4/CRS/2017 Dostawa wraz z montażem maszyn i sprzętu do wyposażenia siłowni w Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Aktualizacja 27.07.2017 Zawiadomienie o wyborze oferty –> plik .pdf
- Aktualizacja 04.07.2017 Informacja o otwarciu kopert –> plik .docx
- Aktualizacja 30.06.2017 Odpowiedzi na pytania 3 –> plik .docx
- Aktualizacja 28.06.2017 Odpowiedzi na pytania 2 –> plik .docx
- Aktualizacja 28.06.2017 Odpowiedzi na pytania –> plik .docx
- Aktualizacja 28.06.2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia –> plik .pdf
- Aktualizacja 28.06.2017 Modyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .docx
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Formularze–> plik .docx
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
02.06.2017– ZP-2/CRS/2017 wykonanie robót budowlanych mających na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego zlokalizowanym przy ulicy Lindego 20 w Warszawie
Dokumenty do pobrania:
Aktualizacja 30.06.2017 – Zawiadomienie o wyborze oferty –> plik .docx
Aktualizacja 16.06.2017 – Informacja z otwarcia kopert –> plik .pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Formularze–> plik .docx
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 –> plik .zip
- Załącznik nr 2 –> plik .zip
- Załącznik nr 3 –> plik .zip
- Załącznik nr 4 –> plik .zip
02.06.2017– Unieważnienie ZP-1/CRS/2017 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego M. St. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Informacja –> plik .docx
- Unieważnienie postępowania–> plik .docx
- Zawiadomienie o odrzuceniu oferty –> plik .docx
18.05.2017– ZP-1/CRS/2017 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego M. St. Warszawy w dzielnicy Bielany.
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Formularze–> plik .docx
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
- Załącznik nr 1 –> plik .zip
- Załącznik nr 2 –> plik .zip
- Załącznik nr 3 –> plik .zip
- Załącznik nr 4 –> plik .zip
22.12.2016– Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert na wynajęcie lokali usługowych na terenie budynków Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- Zawiadomienie o wyborze – ZP-10/CRS/2016 –> plik .pdf
- Zawiadomienie o wyborze – ZP-11/CRS/2016 –> plik .pdf
- Zawiadomienie o wyborze – ZP-12/CRS/2016 –> plik .pdf
- Zawiadomienie o wyborze – ZP-13/CRS/2016 –> plik .pdf
01.12.2016– Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa i przesył energii cieplnej ZP-9/CRS/2016
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie o zamówieniu –> plik .pdf
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym –> plik .pdf
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Odpowiedzi na pytania –> plik .docx
- Informacja o otwarciu ofert –> plik .docx
01.12.2016– Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno – Sportowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany ZP-10/CRS/2016
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie konkursu –> plik .docx
- Regulamin konkursu –> plik .docx
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – wzór umowy –> plik .docx
01.12.2016– Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno – Sportowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany ZP-11/CRS/2016
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie konkursu –> plik .docx
- Regulamin konkursu –> plik .docx
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – wzór umowy –> plik .docx
01.12.2016– Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno – Sportowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany ZP-12/CRS/2016
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie konkursu –> plik .docx
- Regulamin konkursu –> plik .docx
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – wzór umowy –> plik .docx
01.12.2016– Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno – Sportowego m.st. Warszawy w Dzielnicy Bielany ZP-13/CRS/2016
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie konkursu –> plik .docx
- Regulamin konkursu –> plik .docx
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty –> plik .docx
- Zalącznik nr 2 – oświadczenie –> plik .docx
- Zalącznik nr 3 – wzór umowy –> plik .docx
02.08.2016– Zawiadomienie o wyborze oferty w przetargu „Zakup i montaż hali pneumatycznej nad boiskiem do piłki nożnej dla obiektu sportowego „SYRENKA” w Parku Olszyna – przetarg nr 3″
Dokumenty do pobrania:
- – Zawiadomienie o wyborze oferty–> plik.docx
26.07.2016– Zakup i montaż hali pneumatycznej nad boiskiem do piłki nożnej dla obiektu sportowego „SYRENKA” w Parku Olszyna – przetarg nr 3
Dokumenty do pobrania:
- – Formularze–> plik.docx
- – Ogłoszenie o przetargu–> plik.PDF
- – Zmiana ogłoszenia–> plik.PDF
- – Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym–> plik.PDF
- – Program funkcjonalno użytkowy –> plik.PDF
19.07.2016– Zakup i montaż hali pneumatycznej nad boiskiem do piłki nożnej dla obiektu sportowego „SYRENKA” w Parku Olszyna – przetarg nr 2
Dokumenty do pobrania:
- – Unieważnienie postępowania–> plik.docx
- – Ogłoszenie o przetargu–> plik.PDF
- – Formularze–> plik.docx
- – Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym–> plik.PDF
- – Program funkcjonalno użytkowy –> plik.PDF
06.07.2016– Zakup i montaż hali pneumatycznej nad boiskiem do piłki nożnej dla obiektu sportowego „SYRENKA” w Parku Olszyna
Dokumenty do pobrania:
- – Unieważnienie postępowania-> plik.docx
- – Modyfikacja SIWZ–> plik.PDF
- – Wyjaśnienie treści SIWZ (odpowiedzi na pytania)–> plik.PDF
- – Zmiana ogłoszenia–> plik.PDF
- – Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym–> plik.PDF
- – Ogłoszenie o przetargu –> plik.PDF
- – Program funkcjonalno użytkowy –> plik.PDF
- – Formularze –> plik.docx
18.12.2015– Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert na wynajęcie lokali usługowych na terenie budynków Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze – ZP6/CRS/2015 –> plik.PDF
- – zawiadomienie o wyborze – ZP7/CRS/2015 –> plik.PDF
- – zawiadomienie o wyborze – ZP8/CRS/2015 –> plik.PDF
- – zawiadomienie o wyborze – ZP9/CRS/2015 –> plik.PDF
09.12.2015 – Unieważnienie ZP-11/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu niograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
07.12.2015 – Postępowanie ZP-11/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
07.12.2015 – Unieważnienie ZP-10/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu niograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
30.11.2015 – Postępowanie ZP-10/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
26.11.2015 – Postępowanie ZP-10/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – specyfikacja istotnych warunków zamówienia-> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOCX
20.11.2015 –Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany ZP- 6/CRS/2015
Dokumenty do pobrania:
- – ogłoszenie –> plik.DOCX
- – regulamin konkursu ofert –> plik.DOCX
- – formularz oferty –> plik.DOCX
- – wzór umowy –> plik.DOC
- – oświadczenie o spełnianiu warunków–> plik.DOCX
20.11.2015 –Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany ZP-7/CRS/2015
Dokumenty do pobrania:
- – ogłoszenie –> plik.DOCX
- – regulamin konkursu ofert –> plik.DOCX
- – formularz oferty –> plik.DOCX
- – wzór umowy –> plik.DOCX
- – oświadczenie o spełnianiu warunków–> plik.DOCX
20.11.2015 –Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany ZP-8/CRS/2015
Dokumenty do pobrania:
- – ogłoszenie –> plik.DOCX
- – regulamin konkursu ofert –> plik.DOCX
- – formularz oferty –> plik.DOCX
- – wzór umowy –> plik.DOCX
- – oświadczenie o spełnianiu warunków–> plik.DOCX
20.11.2015 –Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany ZP-9/CRS/2015
Dokumenty do pobrania:
- – ogłoszenie –> plik.DOCX
- – regulamin konkursu ofert –> plik.DOCX
- – formularz oferty –> plik.DOCX
- – wzór umowy –> plik.DOCX
- – oświadczenie o spełnianiu warunków–> plik.DOCX
19.11.2015 – Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ZP-5/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
17.11.2015 – Postępowanie ZP-5/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
03.11.2015 – Postępowanie ZP-5/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
02.09.2015 – Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie –> plik.PDF
10.08.2015 –Konkurs dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Dokumenty do pobrania:
- – ogłoszenie –> plik.DOC
- – regulamin konkursu ofert –> plik.DOC
- – formularz oferty –> plik.DOC
- – wzór umowy –> plik.DOC
- – oświadczenie o spełnianiu warunków–> plik.DOC
15.04.2015 – Unieważnienie ZP-2/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
10.04.2015 – Unieważnienie postępowania ZP-1/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
02.04.2015 – Postępowanie ZP-2/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
01.04.2015 – Postępowanie ZP-1/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
31.03.2015 – Postępowanie ZP-1/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
PRZETARGI ZAKOŃCZONE
14.12.2015– Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-10/CRS/2015 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
10.12.2014– Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-5/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
04.12.2014 – Wyjaśnienia i zmiany do postępowania ZP-5/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
03.12.2014 – Wyjaśnienia i zmiany do postępowania ZP-5/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zmiana w SIWZ–> plik.PDF
02.12.2014 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-5/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
27.11.2014– Postępowanie ZP-5/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – specyfikacja istotnych warunków zamówienia-> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
27.11.2014– Ogłoszenie o najmie nieruchomości powierzonych w administrowanie
Dokumenty do pobrania:
- wykaz nieruchomości –> plik PDF
14.05.2014– Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-2/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
05.05.2014 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-2/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
29.04.2014 – Postępowanie ZP-2/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
28.04.2014 – Unieważnienie postępowania ZP-1/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
18.04.2014 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-1/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
16.04.2014 – Postępowanie ZP-1/CRS/2014 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
13.12.2013 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-9/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
09.12.2013 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-8/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
09.12.2013 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-9/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
05.12.2013 – Zmiany do postępowania ZP-8/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – odpowiedzi na zapytania –> plik.PDF
04.12.2013 – Zmiany do postępowania ZP-8/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
04.12.2013 – Postępowanie ZP-9/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – specyfikacja istotnych warunków zamówienia-> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
03.12.2013 – Unieważnienie postępowania ZP-7/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu –> plik.PDF
01.12.2013 – Zmiany do postępowania ZP-8/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
22.11.2013– Postępowanie ZP-8/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii cieplnej”
Dokumenty do pobrania:
- – specyfikacja istotnych warunków zamówienia -> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
22.11.2013– Postępowanie ZP-7/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę i dystrybucję energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – specyfikacja istotnych warunków zamówienia-> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
08.08.2013 – Konkurs ofert ZP-6/CRS/2013 dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Wymagane dokumenty:
- – ogłoszenie konkursu –> plik.PDF
- – regulamin konkursu –> plik.PDF
- – formularz oferty–> plik.PDF
- – oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa –> plik.PDF
- – umowa najmu–> plik.PDF
08.08.2013 – Konkurs ofert ZP-5/CRS/2013 dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Wymagane dokumenty:
- – ogłoszenie konkursu –> plik.PDF
- – regulamin konkursu –> plik.PDF
- – formularz oferty–> plik.PDF
- – oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa –> plik.PDF
- – umowa najmu–> plik.PDF
26.07.2013 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-4/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik PDF
17.07.2013 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-4/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
11.07.2013– Postępowanie ZP-4/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – opis warunków uczestnictwa w przetargu -> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
24.05.2013 – Unieważnienie postępowania ZP-2/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu postępowania–> plik.PDF
15.05.2013 – Postępowanie ZP-2/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – opis warunków uczestnictwa w licytacji–> plik.PDF (Acrobat Reader)
- – opis warunków uczestnictwa w licytacji–> plik.DOC (Microsoft Word)
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
15.05.2013 – Unieważnienie postępowania ZP-1/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu postępowania–> plik.PDF
06.05.2013 – Postępowanie ZP-1/CRS/2013 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
19.12.2012 – Unieważnienie postępowania ZP-4/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu postępowania–> plik.PDF
12.12.2012 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-4/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.PDF
09.12.2012– Postępowanie ZP-4/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – opis warunków uczestnictwa w przetargu -> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
09.12.2012 – Unieważnienie postępowania ZP-3/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o unieważnieniu postępowania–> plik.PDF
05.12.2012 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-3/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.DOC
26.11.2012– Postępowanie ZP-3/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – opis warunków uczestnictwa w przetargu -> plik.PDF
- – ogłoszenie o zamówieniu–> plik.PDF
- – formularze –> plik.DOC
26.07.2012 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-2/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.DOC
13.07.2012 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-2/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.DOC
13.07.2012 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-2/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.DOC
11.07.2012 – postępowanie o zamówieniu – dostawa środków czystości
Dokumenty do pobrania:
03.07.2012 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-1/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
19.06.2012 – Wyjaśnienia do postępowania ZP-1/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – wyjaśnienia do postępowania–> plik.DOC
15.06.2012 – Postępowanie ZP-1/CRS/2012 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
14.12.2011 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-5/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
09.12.2011 – Modyfikacja specykikacji istotnych warunków zamówienia ZP-5/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
- – modyfikacja specykikacji istotnych warunków zamówienia–> plik.PDF
05.12.2011 – Postępowanie ZP-5/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę energii elektrycznej”
Dokumenty do pobrania:
02.12.2011 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-4/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę tuszy i tonerów”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
29.11.2011 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-3/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę materiałów biurowych”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
28.11.2011 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-2/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
21.11.2011 – Zawiadomienie o wyborze oferty ZP-1/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
- – zawiadomienie o wyborze–> plik.PDF
18.11.2011 – Postępowanie ZP-4/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę tuszy i tonerów”
Dokumenty do pobrania:
14.11.2011 – Postępowanie ZP-3/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę materiałów biurowych”
Dokumenty do pobrania:
09.11.2011 – Postępowanie ZP-1/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę chemii basenowej”
Dokumenty do pobrania:
09.11.2011 – Postępowanie ZP-2/CRS/2011 o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na „dostawę środków czystości”
Dokumenty do pobrania:
01.06.2011 – Konkurs ofert dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Wymagane dokumenty:
- – ogłoszenie konkursu –> plik.DOC
- – regulamin konkursu –> plik.DOC
- – formularz oferty–> plik.DOC
- – oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa –> plik.DOC
- – umowa najmu–> plik.DOC
03.12.2010 zawiadomienie o wyborze oferty na zakup komputerów, sprzętu łączności, sprzętu RTV oraz sprzętu
mechanizacji prac biurowych–> plik.PDF
03.12.2010 zawiadomienie o odrzuceniu oferty–> plik.PDF
03.12.2010 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania–> plik.PDF
______________________________________________________________________________________________
03.12.2010 zawiadomienie o wyborze oferty na zakup mebli wraz z dostawą i montażem–> plik.PDF
03.12.2010 zawiadomienie o odrzuceniu oferty–> plik.PDF
______________________________________________________________________________________________
26.11.2010 zawiadomienie o wyborze oferty na zakup sprzętu do siłowni oraz sprzętu fitness wraz z dostawą i montażem –> plik.PDF
26.11.2010 zawiadomienie o wykluczeniu z postępowania –> plik.PDF
___________________________________________________________________________________________________________
17.11.2010 przetarg nieograniczony na zakup sprzętu do siłowni oraz sprzętu fitness wraz z dostawą i montażem
– ogłoszenie –> plik.PDF
– Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)–> plik.PDF
19.11.2010 wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 19.11.2010 roku–> plik.PDF
___________________________________________________________________________________________________________
17.11.2010 przetarg nieograniczony na zakup komputerów, sprzętu łączności, sprzętu RTV oraz sprzętu
mechanizacji prac biurowych
– ogłoszenie –> plik.PDF
– Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)–> plik.PDF
23.11.2010 wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 23.11.2010 roku–> plik.PDF
___________________________________________________________________________________________________________
17.11.2010 przetarg nieograniczony na zakup mebli wraz z dostawą i montażem
– ogłoszenie –> plik.PDF
– Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)–> plik.PDF
19.11.2010 wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 19.11.2010 roku–> plik.PDF
___________________________________________________________________________________________________________
21.10.2009 – zawiadomienie o wyborze oferty na „zakup i montaż pawilonu socjalnego dla obiektu sportowego ”Syrenka” w Parku Olszyna”
– zawiadomienie o wyborze oferty –> plik.DOC
___________________________________________________________________________________________________________
04.08.2008 – Konkurs ofert dotyczący wynajęcia lokalu usługowego na terenie budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego m. st. Warszawy w dzielnicy Bielany
Wymagane dokumenty: