OPIS ZAJĘĆ FITNESS

ABT – (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Zajęcia tego typu są jedną z form aerobiku i należą do grupy „MUSCLE” – czyli ćwiczeń, które mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni.

HIIT – High Intensity Interval Training – intensywny program treningowy dla osób, które chcą w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i zwiększyć masę mięśniową, ćwiczenia wykonywane w krótkich przedziałach czasowych, przeplatane z okresami odpoczynku lub ćwiczeń o niewielkiej intensywności, pozwalających wypocząć przed kolejną serią.

KETTLE – pomagają zrzucić zbędne kilogramy, ale również ćwiczą wytrzymałość i poprawiają koordynację ruchową, wpływają na wytrzymałość, poprawiają koordynację ruchową i w znaczącym stopniu pozwalają uaktywnić mięśnie nóg, pośladków i przedramion, polecany osobom, które ze względu na siedzący tryb życia lub rodzaj wykonywanej pracy (np. przed komputerem) narzekają na ból pleców lub niezbyt poprawną (np. zgarbioną) sylwetkę, wzmacniają mięśnie głębokie, pozwalając na utrzymanie prawidłowej postawy.

PILATES – Zajęcia dla wszystkich prowadzone przy spokojnej muzyce. Kompleks ćwiczeń stworzony przez Josepha Pilatesa, Praca nad poprawą stabilizacji ciała (szczególnie najgłębszych mięśni przykręgosłupowych), wzmocnieniem i uelastycznieniem mięśni.

PŁASKI BRZUCH – Zajęcia wzmacniające, kształtujące oraz rzeźbiące mięśnie brzucha i grzbietu.  Ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha, zostały skomponowane tak, abyś przez całą godzinę miał okazję ujędrnić i wysmuklić swój brzuch.

PŁASKI BRZUCH & STRETCHINGZajęcia dla wszystkich. Zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie mięśnie brzuch na zmianę z pracą nad mięśniami pleców. Zajęcia rozpoczynające sie krótką rozgrzewką zakończone wydłużoną częścią przeznaczoną na relaksujące i rozciągające ćwiczenia.

SEXY PUPA – ćwiczenia mięśni pośladków: mięśnie pośladkowe średni i wielki, gruszkowaty, napinacz powięzi szerokiej, przywodziciele, dwugłowe uda, czworogłowe uda oraz wszelkie inne, angażując zarówno same pośladki, jak i nogi, a nawet brzuch. 

STRETCHING – ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Najpierw przez kilka sekund napinamy mięśnie, na kolejnych kilka rozluźniamy by na końcu spokojnie i w sposób kontrolowany je rozciągnąć. Ćwiczenia poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają przykurczom i skurczom, wzmacniają ścięgna i zwiększają ich zakres ruchu, przyspieszają metabolizm oraz poprawiają ogólny wygląd ciała, Ćwiczenia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.  

TBC – TOTAL BODY CONDITIONING – Najbardziej uniwersalne ze wszystkich zajęć fitness. Rozpoczynają się rozgrzewką i kończą kilkuminutowym stretchingiem. Mają za zadanie ogólne wzmocnienie, poprawę stabilizacji i poprawę gibkości mięśni. Przeprowadzone z wykorzystaniem wszelkich akcesoriów fitness oraz przy „użyciu” ciężaru własnego ciała.

TABATAzajęcia interwałowo – wzmacniająco – kondycyjne z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, a także przy użyciu obciążenia w postaci ciężarków na nogi i ręce. zasada jest prosta, ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia, które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała

ZDROWY/MOCNY KRĘGOSŁUP – trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.